Taakverdeling

Plaats reactie
Syll
Admin
Berichten: 134
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:40 pm

Taakverdeling

Bericht door Syll » vr feb 17, 2006 4:24 pm

Laten we eens wat takenverdelen (a):P

-Lay-out site en alles eroppleuren (Hans)
-RPG-tekst kopieren (Debra)
-Samenvatting maken (Sander)
-Stamboom maken (Sander)
-Profieletjes maken (ieder voor zich? of niet?)
-Beschrijving Locaties (Charlie?)
-Personen-art (Viool)
-'Entree-art' (Viool en Sander)
-Fanfics (Reem [Charlie?])
-PC-Crea (we hebben er 1 van Marlon, meer zijn welkom ;))
-'inleiding' (wat is Sado, hoe is het ontstaan..blalbabla) (Reem?)

Als ik nog dingen vergeet..roept u maar..als u zich geroepen voelt om ergens aan mee te doen..roept u nog maar eens :P

Als je Sado nog eens door wil lezen om een bepaald iets te kunnend oen, hier vind je de topic 1+2:
http://groups.msn.com/schouwers-rpg

Donovan
Berichten: 31
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:52 pm

Bericht door Donovan » vr feb 17, 2006 8:37 pm

Als je wil, kan ik eventueel de voornamen van de personages ontleden?
Ik heb enkele boeken die uitleg geven over voornamen.
(Daar bedoel ik wel namen mee, die officieel bestaan, dus Dizn zal daar niet bijhoren ;).

Syll
Admin
Berichten: 134
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:40 pm

Bericht door Syll » za feb 18, 2006 12:52 pm

Oeeh..leuk..^^

Eentje weten we al Lana Burns >> Wol Brandt ;)

Donovan
Berichten: 31
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:52 pm

Bericht door Donovan » za feb 18, 2006 5:47 pm

Olivier: mannelijke (Frans) Naam die waarschijnlijk is afgeleid van het Latijnse olivarius (lijfboomplanter). De naam kan ook van Germaanse oorsprong zijn en teruggaan naar de naam Alfhari (alven- of elvenleger), Wolfheri (leger van de wolven) of Anleifr (zoon van de voorvaderen).

Gaia: vrouwelijk naam. Afgeleid van het Griekse dat ''aarde" betekent. In de Griekse mythologie is de godin Gaia bestaan uit de chaos. Zij is de verpoorsoonlijking van de aarde.

Roxan: vrouwelijke, Perzische naam. Afgeleid van het Ierse Ruadh, dat "rood" betekent. De naam kan ook een varaint zijn van Ray.

Sarah: Hebreeuwse naam. Afgeleid van sjar (vorst). Betekenis: vorstin.

Will: => Wilhelm. Samenstelling van de Germaanse stamvormen wilja (wil, wens) en helm (helm, bescherming).
Betekenis: de wilskrachtige beschermer.

Grace: =>Gratia. Latijnse naam die "bevalligheid, bekoorlijkheid" betekent.

Stiekem kloppen die namen wel ^^. Dit was de eerste lading.

Donovan
Berichten: 31
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:52 pm

Bericht door Donovan » zo feb 19, 2006 9:43 am

Mike: => Michael. Afgeleid van het Hereeuwse mikhâel dat "wie is als God" betekent. Michael is ook een van de aartsengelen.

Mitch heeft dezelfde betekenis als Mike.

Mara: => Maria. Van deze zeer verspreide naam is de betekenis onzeker. De oudste vorm van deze naam, Miriam is terug te vinden in het OT. Mogelijk is de naam ontstaan uit het Hebreeuwse mârâh, dat "bitter, bedroefd" betekent.

Milosh; naar Remus' zeggen een vampierennaam, dus waarschijnlijk hangt er geen betekenis aan. Milo betekent echter beschermer, dienaar en feestelijk.

Ryan: (Iers) Oorspronkelijk een familienaam waarvan de betekenis onzeker is. Waarschijnlijk is er verband met rian, "kleine koning".

Thorn: => Thorsten (Scandinavish). Samenstelling van Thor, de dondergod uit de Scandinavische mythologie, en de Germaanse stam stein (steen, wapen). Betekenis; "wapen van Thor".

Linda: => Verkorte vorm van namen met de Germaanse stam lind (schild van lindehout of slang).

Aïsha: Arabische naam dat "leven" betekent.

Nisha: (Hindu) wat vertaald kan worden als "nacht".

Nathan
Berichten: 26
Lid geworden op: zo jan 29, 2006 10:54 am

Bericht door Nathan » zo feb 19, 2006 10:25 am

Fan Fics (Charlie gaat daar aan beginnen)
Locaties (Wil Charlie best wel doen)

Nou.. Dat wou ik even melden :p

Milosh

Bericht door Milosh » zo feb 19, 2006 11:42 am

Ik doe wel een deel van de Fics, vernieuwde plattegrond van Sado, en ik zou op zich ook wel de inleiding willen doen. :)

Milosh

Bericht door Milosh » di feb 21, 2006 5:20 pm

Okay, de vernieuwde plattegrond is klaar (ik weet niet waar anders te posten, dus doe ik het hier maar ^^"). Ik heb er wat dingen afgegooid (het gemeentehuis bijvoorbeeld, daar zijn we in de RPG nog nooit geweest, dus ja) en er wat dingen bijgepleurd. Hij is niet zo vreselijk mooi, maar ja... *schopt paint en wenst dat hij een scanner heeft*

Afbeelding

O, en die vage lijntjes richting de kaasfabriek moeten 't halfvergane pad voorstellen. ^^"
Als iemand nog ideeen heeft voor wat er bij zou moeten, zeg het gerust.

Mitch
Berichten: 7
Lid geworden op: ma feb 27, 2006 11:11 pm

Bericht door Mitch » wo mar 08, 2006 1:57 pm

Gaia schreef:Als je wil, kan ik eventueel de voornamen van de personages ontleden?
Ik heb enkele boeken die uitleg geven over voornamen.
(Daar bedoel ik wel namen mee, die officieel bestaan, dus Dizn zal daar niet bijhoren ;).


Ik heb eens op gezocht wat Dizn betekend, het is een twents woord en kwam het in dit zinsverbant tegen.

Aans zol dizn steen vuur plat en kort-edoan, verder kwam ik hem hier tegen, in dit rijtje, dit en dat, dizn en denne.

waardoor ik denk dat het dit of deze betekent. :P
Zal de waarheid ooit verteld worden?

Helena
Berichten: 52
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:46 pm

Bericht door Helena » vr mar 24, 2006 11:07 pm

http://groups.msn.com/schouwers-rpg

TOPIC 3 staat er nu ook volledig op... Alleen zie ik net dat er het een en het ander is misgelopen met de opmaak... Die groups verslechteren met de minuut...

@Sander: Ik zal me wel bezighouden met het aanpassen van de precieze opmaak in de HTML-versie moest je zo gedreven zijn dat je topic drie ook zou willen doen. Ik moet het toch allemaal nakijken :P

Mitch
Berichten: 7
Lid geworden op: ma feb 27, 2006 11:11 pm

Bericht door Mitch » zo apr 23, 2006 9:28 am

weet niet waar ik hem anders moet plaatsen, deel van de Sado mensen

Afbeelding

Van rechts naar links :lol:

Ryan, Aisha, Lana, Sarah en Mitch
Zal de waarheid ooit verteld worden?

Syll
Admin
Berichten: 134
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:40 pm

Bericht door Syll » vr jul 07, 2006 2:04 pm

Nieuwe to-do-list:

-Samenvattingen (wie voelt zich geroepen, zie sam.topic)
- Profielen van de K's Q's, Naima, Christine en Marc (personen zelf)
- De RPGers (ieder voor zich)
- art (Viool, andere mensen mag ook)
- quotes, wistjedatjes, crea, fanfics (iedereen die wil, zeer welkom!)
- tekst topic 1 en 2 (Deb en Sander)
- overige perso's beschrijven (wie?)

Helena
Berichten: 52
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:46 pm

Bericht door Helena » vr jul 07, 2006 10:27 pm

Ik heb in een word-documentje een tabel staan met alle spelers in voor zover hun geboortedatum en afdeling op Hogwarts bekend zijn.

Zo heb ik dus chronologisch per schooljaar en afdeling gerangschikt. Is altijd handig voor mensen die iets willen doen in de RPG/Fanfic maken dat/die met Hogwarts te maken heeft, om de precieze schooljaren en zo te weten ^^

Ik weet alleen even niet hoe ik dit hier overzichtelijk neer moet pleuren...

Bovendien staat nog niet iedereen erop wegens het ontbreken van gegevens. Dus wil je het documentje hebben? Just ask and I'll send it to you (als ik aan deze pc zit, toch... naja...)

Plaats reactie