Arts

Plaats reactie

Nathan
Berichten: 26
Lid geworden op: zo jan 29, 2006 10:54 am

Re: Arts

Bericht door Nathan » zo jan 29, 2006 10:57 am

Olivier schreef:Hans wilde graag wat leuke art op de site, dus Sander is opzoek gegaan naar een tekenaar. En hij vond Viool.

Nog iemand opmerkingen, tips? We hebben natuurlijk een beschrijving nodig van ieder personage. ^^


Hoi,

Beschrijving van Personages.. Heb je daar iemand voor nodig? Anders stel ik me kandidaat. In ieder geval, het moet volledig zijn :p

Syll
Admin
Berichten: 134
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:40 pm

Re: Arts

Bericht door Syll » zo jan 29, 2006 11:21 am

Dizn schreef:
Olivier schreef:Hans wilde graag wat leuke art op de site, dus Sander is opzoek gegaan naar een tekenaar. En hij vond Viool.

Nog iemand opmerkingen, tips? We hebben natuurlijk een beschrijving nodig van ieder personage. ^^


Hoi,

Beschrijving van Personages.. Heb je daar iemand voor nodig? Anders stel ik me kandidaat. In ieder geval, het moet volledig zijn :p


Uhm..volgens mij kan iedereen beter zelf zijn personage beschrijven, wat een aantal ook al heeft gedaan. ;) (via de pb aan viool)

Donovan
Berichten: 31
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:52 pm

Bericht door Donovan » zo jan 29, 2006 12:55 pm

Aangezien de rpg'ers zelf de beste en meest waarheidsgetrouwe visie hebben op hun personages, lijkt het me handiger dat ze zelf een uiterlijk-beschrijving maken :).

Ik heb nu al een paar schetsen af. Mag ik deze hier plaatsen, of moet ik afwachten?

Milosh

Bericht door Milosh » ma jan 30, 2006 4:57 pm

Ik vind het best dat je ze al hier plaatst... ik weet alleen niet wat Sander er over denkt, maar ik denk dat hij het ook wel prima zal vinden. :p

Donovan
Berichten: 31
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:52 pm

Bericht door Donovan » ma jan 30, 2006 7:12 pm

Deze zijn al ongeveer klaar:

Drie Gaia's en de vierde persoon is Aïsha.
Over Aïsha ben ik zelf wel tevreden. Gaia moet ik nog een beetje laten ontplooien ;).


Dizn en Roxan.
Ook al vind ik Dizn een beetje oud uitvallen, Charlie vindt 'm zo goed :). Met Roxans expressies en kapsel experimeteer ik nog even.

Dit is de eerste tekening die ik over Sado heb gemaakt.
Daardoor kloppen de personages die ik hier heb neergetekend niet meer met de arts die erna volgden. Hoewel de Olivier (met de ier van papier) zijn vorm zal behouden maar dan met een jonger gelaat :).

Allicht zullen de tekeningen niet kloppen met het beeld wat jullie hebben ^^'''. Ik doe m'n best en het spijt me als ik het verkeerd heb neergepend en zal dan ook proberen om het uiterlijk verder uit te werken.
Beschouw me niet als de officiele Sado-tekenaar, als je zint hebt om fan-art te maken dan zal ik dat helemaal niet beletten :).

Hans
Site Designer
Berichten: 6
Lid geworden op: di jan 24, 2006 4:12 pm

Bericht door Hans » wo feb 01, 2006 6:11 pm

Ik vind ze erg mooi en.. erg bruikbaar als ik ze zo bekijk.. maar ik ben natuurlijk geen sado-er
^- Duh!

Donovan
Berichten: 31
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:52 pm

Bericht door Donovan » do feb 02, 2006 4:51 pm

Dankje Hans!

Mike: voor en na.

Donovan
Berichten: 31
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:52 pm

Bericht door Donovan » wo feb 08, 2006 6:10 pm

Linda, Mara en bloementuintje.

Over Linda ben ik wel tevreden, Mara wordt nog bijgeschaafd en ik ben nooit goed geweest in tuinen tekenen :P.

Will en Grace het überkoppel van 2006

Donovan
Berichten: 31
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:52 pm

Bericht door Donovan » zo feb 12, 2006 3:17 pm


Donovan
Berichten: 31
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:52 pm

Bericht door Donovan » wo feb 22, 2006 5:50 pm

'foto' van Aïsha en Gaia met moeder Cheesemaker

Het zou moeten voorstellen dat Jessica half gehurkt zit (en steunt op haar knie), maar jammer genoeg ben ik geen held in verkleiningen en anatomie ^^'.

Mitch
Berichten: 7
Lid geworden op: ma feb 27, 2006 11:11 pm

Bericht door Mitch » di feb 28, 2006 12:06 am

Ik vind de tekeningen er mooi, ik heb nog een vraagje.

In de kaasfabriek tekend Mitch op een gegeven moment, alle mensen die aanwezig waren in de afgesloten ruimte, en even later zonder de mensen, wat mij leuk lijkt, is als iemand dit zou willen tekenen, ik kan het zelf niet, kan niet tekenen :wink:

Maar ik zou het wel leuk vinden.
Zal de waarheid ooit verteld worden?

Donovan
Berichten: 31
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:52 pm

Bericht door Donovan » wo mar 01, 2006 11:00 am

Ryan

Door de jas lijkt zijn postuur wat te breed, dus daar tracht ik wat aanpassingen te doen. Het komt niet direct overeen met mijn beeld, maar het is nog maar een schetsje ^^.

Daarbij probeer ik zo snel mogelijk de resterende personages nog te tekenen. :)

Liz
Berichten: 16
Lid geworden op: ma feb 27, 2006 6:12 pm

Bericht door Liz » do mar 02, 2006 3:45 pm

Ik krijg wel een goed gevoel bij jouw Mara, ze is mooi. Alleen haar ogen zijn niet helemaal even groot.... Verder, complimenten! Perfecte Mara!

Ryan
Berichten: 7
Lid geworden op: ma feb 27, 2006 7:12 pm

Bericht door Ryan » do mar 30, 2006 8:36 pm

Misschien moet je Ryan eens proberen met een 'cloak' aan te tekenen... die draagt hij namelijk veel.

Ik moet wel zeggen dat hij qua lengte en postuur heel goed overkomt... heel onzeker en dreigend, precies zoals ik me hem had voorgesteld maar ik had zijn gezicht wat jonger ingeschat.

'All and all...' denk ik dat je toch wel eventjes een goed schetsje hebt neergezet!

Groetjes Misserd :wink:
Ryan Morter - Fullblood

Klik!

Plaats reactie