Leuke Quotes

Plaats reactie
Syll
Admin
Berichten: 134
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:40 pm

Leuke Quotes

Bericht door Syll » vr jul 07, 2006 12:11 pm

Met dank aan Bea: Een leuke quotes pagina

Om maar te beginnen met Roxan:

Roxan: 'Brand?' Zegt ze, en ze tuurt het gebied af. 'Hmm.. er is hier niet zo vaak brand.. of het moet aangestoken zijn.
Sarah: Ooh, screw this. Nog geen kwartier geleden ben ik tot moeder gebombardeerd van een hulpeloze broekpoeper en ik ben het ding nú alweer kwijt. Doe je goed, Saar.
Will: Als ze inhaakt op zijn spelletjesidee, denkt hij even na. "Wat dacht je van Kaasmonopolie?" zegt hij uiteindelijk. Hij heeft dat spel nog ergens staan, hij was er vroeger altijd dol op. Hij speelde het samen met zijn broer. "Of we kunnen ook Boter, Kaas en Eieren doen," voegt hij er aan toe.
Roxan:
*Loopt geïrriteerd door het dorp*
"Mompelt: Stom dorp"
*Kijkt met grote minachting naar een volbloed*
*Denkt: Stomme volbloed*
Gaia: 'Ik hoop dat we met een schone lei kunnen beginnen, in Sado zal het er vast niet zo erg aan toe gaan als in ons vorige dorp, hoop ik'.
Gaia: 'Mijn naam is Gaia en dit is Aïsha', zegt ze, met een gebaar naar haar zus. De achternaam vermeldt ze er niet bij, omdat ze die persoonlijk nogal belachelijk vindt klinken.
Grace:
*Krijgt het stilaan op haar zenuwen*
"Dit is saai..."
*Rolt even met haar ogen en kijkt naar Will, die een in haar ogen domme Tarantallegra afvuurt*
*Mompelt dan sarcastisch:*
"Will... De gouden man met het weke hart..."
*Mompelt bijna bezeten:*
"Ik wil bloed zien..."


Dus brand los met je favo-quotes! (ik wil precieze woorden wel opzoeken ^^)

Syll
Admin
Berichten: 134
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:40 pm

Bericht door Syll » vr jul 07, 2006 3:02 pm

Milosh en Lana staan op het punt elkaar te kussen:

Mike: Hij kijkt even om zich heen en neemt Roxan dan mee naar binnen, waar Milosh en Lana nog steeds tegenover elkaar staan.

"Kijk, Roxan is hier!"

Roxan:
*Trekt Mike aan z'n arm mee de huiskamer binnen en gooit de deur dicht*
"Wat DOE je nou?"
"ZIE JE DAT DAN NIET?"
"Ze staan met z'n 2en in de gang.. en jij komt er vrolijk tussen.. "Kijk, Roxan is hier!"... Dat DOE je toch niet.. Laat ze toch alleen!"

Syll
Admin
Berichten: 134
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:40 pm

Bericht door Syll » vr jul 07, 2006 3:04 pm

Ryan vervloekt Olivier met Tarantallegra:

Sarah kijkt verslagen naar Olivier en Ryan die duidelijk bezig zijn met een kinderachtig macht-spelletje.

'Jongens, kunnen jullie dat ook buiten doen? Straks is mijn serviesgoed naar de maan.'

Sarah werpt een bezorgde blik op de kast achter Olivier.

Syll
Admin
Berichten: 134
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:40 pm

Bericht door Syll » vr jul 07, 2006 3:10 pm

Even is het stil, maar dan zegt Mike plotseling iets.

"Waarom lopen jullie hier eigenlijk met drie lijken?"

---------------

"Ik zou zeggen oog om oog, tand om tand. Als zij met dit soort grof geweld beginnen, moeten jullie dat ook doen!"

Mike windt zich een beetje op en probeert iets te bedenken.

"Je moet gewoon een slim plan bedenken. Ontvoer de leider van die Volbloedjes gewoon, dan zullen ze wel anders piepen!"

Syll
Admin
Berichten: 134
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:40 pm

Bericht door Syll » vr jul 07, 2006 3:12 pm

Mike omhelst Lana als zij nog niet weet dat het haar vader is:

Roxan:
*Kijkt verbaasd toe als Mike op Lana 'afgaat'*
"Eh.."
*Kijkt dan naar Lana*
"K-ken je h-hem?"

*Ziet Lana onbegrijpelijk kijken*
"Nee dus.."

*Kijkt verbaasd naar Mike*
"Wat krijg jij?!"
Denkt: *Die heeft ze ook niet op een rijtje..*

Mompelt: "Ja, kom, we zijn hier weg.. voor er nog meer rare dingen gebeuren."

Syll
Admin
Berichten: 134
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:40 pm

Bericht door Syll » za jul 08, 2006 9:57 am

Sarah

--Lauren en Ryan zitten achter de schutting en Olivier denkt iets te horen, hij sluipt er naartoe--

*wijst naar de bloem onder Oliviers schoen*

[krijst]'Ollie niet op mijn gekruisstaartige Rozen gaan staan! Die hebben me een fortuin gekost!'[/krijst]

*slaat handen voor dr mond en jammert*

'Arme bloem. Nou, kom snel naar binnen, voordat je er nog meer stuk maakt.'

Liz
Berichten: 16
Lid geworden op: ma feb 27, 2006 6:12 pm

Bericht door Liz » za jul 08, 2006 10:11 am

Olivier: "Ik denk dat ik hier maar in het bos ga wonen.''

-----------------

Olivier: 'Boomhuttos!'

--------

Sarah: ''Stel dat er iets is gebeurd waar wij meteen van op de hoogte moeten worden gesteld dan wil ik dat je Bollie, je uil, met een briefje aan zijn poot naar ons stuurt. Het liefst in codetaal zodat als het briefje in verkeerde handen valt het niet te begrijpen is voor een ander. Spreek er anders een Rudypennos-spreuk over uit, je weet wel.''

OOC: Rudypennos is een onleesbaarheids-spreuk voor briefjes (een persoon die het briefje niet mag lezen, ziet alleen maar onbelangrijk gewauwel staan). Ik kon me niet meer herinneren of zo'n spreuk al bestond dus ik heb er eventjes zelf eentje verzonnen.

Syll
Admin
Berichten: 134
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:40 pm

Bericht door Syll » za jul 08, 2006 11:58 am

Lauren: 'Wanneer krijg ik mn antwoord, Saar? Per uil?' [/sarcastisch]

Roxan
Berichten: 3
Lid geworden op: di feb 28, 2006 9:51 am

Bericht door Roxan » za jul 29, 2006 3:57 pm

Quotes!! :D

Mirella: "Familie...bah..ik moet er niets van hebben...en dat ook nog die broer van me...getrouwd met een halfbloed! Een HALFBLOED!"
--
Mike: "Maar..maar..ze kunnen toch niet allemaal slecht zijn? Er zullen toch ook wel vriendelijke Fulls zijn?"
--
Milosh: "Lana, ik was bang! Bang voor wat je zou overkomen, toen ik die brief kreeg! Ik was mijlen ver weg...
Besef je wel hoe pijn het je kan doen als je beseft dat degenen waar je van - van - Verdorie, Lana, ik houd van je!"
--
Nischa: 'Een winkel met dreuzelkledij in een tovenaarsstad, dat word een gat in de markt...', zegt Nischa vrolijk.
--
Mitch: Mitch schrik uit zijn gedachten, als mara ineens acheruitspringt en bijna op zijn tenen springt.
Mara: 'En nog sorry dat ik op je tenen sprong.'
[...]
Mara voelt dat ze ineens naar beneden glijdt en ze knalt tegen Mitch zijn benen aan. Ze staat op en mompelt: 'Sorry!'
--
Grace: "Will alsjeblieft, zeg... Jij, iemand onschuldig vermoorden? Uit eigen wil? Lieve schat, daar ben je te week voor!"
--
Will: "Nu ga je eraan Grace!" zegt hij op dreigende toon. "Ik heb er schoon genoeg van."

Hij richt te toverstok op haar. Hij roept verschillende spreuken achter elkaar. "Bombarda! Sectumsempra! Paralitis! Bombarda! Parlitis!"
--

Liz
Berichten: 16
Lid geworden op: ma feb 27, 2006 6:12 pm

Bericht door Liz » ma aug 07, 2006 3:54 pm

"Welkom bij het Ministerie van Toverkunst. Uw naam en de reden van uw bezoek, graag." zegt opeens een vrouwenstem.

Grace zucht. "Grace Portman. Ik kom mensen uit de weg ruimen." zegt ze verveeld.

"Dank u. Bezoeker, neem uw badge en bevestig hem op uw gewaad." zegt de vrouwenstem weer, waarna er iets in het wisselgeldbakje komt rollen. Grace neemt de badge op en kijkt even naar het opschrift Grace Portman, schoonmaakdienst en bevestigt het op haar gewaad.

Liz
Berichten: 16
Lid geworden op: ma feb 27, 2006 6:12 pm

Bericht door Liz » ma aug 07, 2006 6:10 pm

Olivier: "Doe even normaal. Als klein kind speelde ik gewoon met de lego, ik was echt niet bezig met halfbloeden vermoorden hoor!" zegt hij kwaad.
Aisha: "Lego, Olivier?" vragend trekt ze een wenkbrauw op. "Ik had nooit gedacht dat een volbloed, met een afkeer tegen alles wat dreuzels te maken heeft, vroeger met dreuzelspeelgoed speelde?"
Olivier: "Het was toevallig wel Magische Lego hoor, niet dat slappe aftreksel van de dreuzels," zegt hij beledigd.

Plaats reactie