De RPGers

Plaats reactie
Syll
Admin
Berichten: 134
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:40 pm

De RPGers

Bericht door Syll » vr jul 07, 2006 8:43 am

Op een SadoSite kunnen we onszelf niet vergeten, want zoals Deb me er op wees, er zijn ook nog mensen 'achter' de personages ;)

Nickname:
Naam:
Geboortedatum:
Lid van Sado sinds:
Personages: (eventueel ook 'vroegere' personages in het geval van Viool en reflex)
Favoriete Personage van jezelf: (indien je er maar 1 hebt kun je zeggen waarom je voor dit personage gekozen hebt)
Favoriete Personage uit de RPG (und why?):
Favoriete scene/gebeurtenis uit de RPG:
Waarom vind je Sado zo leuk?
Laatst gewijzigd door Syll op zo jul 09, 2006 1:09 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Syll
Admin
Berichten: 134
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:40 pm

Bericht door Syll » vr jul 07, 2006 10:15 am

Nickname: Olivi(s)ander
Naam: Sander
Geboortedatum: 23-08-1990
Lid van Sado sinds: 26 december 2004
Personages: Olivier, Mike, Will en de Koning der Volbloeden
Favoriete Personage van jezelf: Dat is en blijft toch Olivier. Als het moest zou ik de andere nog kunnen afstaan, maar Olivier is gewoon van mij. Het is leuk om iemand te spelen die een hekel heeft aan iedereen, behalve degene waar hij verliefd op is ^^. En dat is dan notabene een halflbloedje, terwijl hij bloedbesmeurden haat.
Favoriete Personage uit de RPG: Iedereen speelt goed en heeft in de loop der tijd een goed personage neergezet, maar voor mij blijft het toch Sarah. Waarschijnlijk ook omdat mijn personage veel met haar omgaat, maar ze wordt ook geniaal neergezet. De leukste scenes die ik heb meegemaakt waren meestal ook met Sarah.
Favoriete scene/gebeurtenis uit de RPG: Qua humor waren de 'schuttingscene' en de 'wakker-worden-scene' het leukst. De herinneringen aan het eind van topic 2 en 3 waren ook zeer geslaagd, leuk om meer te weten te komen over de personages.
Waarom vind je Sado zo leuk?:
Omdat iedereen gewoon actief is en iedereen hele goede personages neerzet. De inspiratie voor deze RPG raakt nooit op, wat bij andere RPGs vaak wel gebeurd.

Liz
Berichten: 16
Lid geworden op: ma feb 27, 2006 6:12 pm

Bericht door Liz » vr jul 07, 2006 11:55 am

Wie heeft dit bedacht... ^^ (Ja ik kan lezen C; ) Ik ben zo slecht in lijstjes..

Nickname: Noukju
Naam: Manouk
Geboortedatum: 01-06-1991
Lid van Sado sinds: 19 januari 2006
Personages: Mara
Favoriete Personage van jezelf: Mara, duh. Waarom Mara? Geen idee. Mara is anders dan ik, heel anders. En toch is Mara mijn favoriete personage in alle RPGs waar ik in speel of heb gespeeld. Ik heb ook liever niet dat iemand haar overneemt. Mara is gewoon Mara, en waarom ik haar koos weet ik niet, maar ik heb er absoluut geen spijt van.
Favoriete Personage uit de RPG: O God, daar ben ik dus niet goed in... Ik vind eigenlijk dat ik nog niet echt een favoriet kan hebben. Ik kan wel jullie post lezen (Gòh), maar ik vind alle oude RPGers echt mooie posts maken. Dat gaat mij nog niet lukken..
Favoriete scene/gebeurtenis uit de RPG: Daar speel ik er denk ik ook te kort voor in... Mara is niet zo betrokken bij alles.
Waarom vind je Sado zo leuk?: Omdat Sado bijna altijd wel levend is, behalve een tijdje geleden. Ik denk niet dat Sado ooit dood zal gaan lopen. Verder is het gecompliceerd, iedereen is familie van iedereen of heeft ze vroeger gekend.. En de opdrachten maken het leuk. Sado is gewoon leuk. Punt.
Laatst gewijzigd door Liz op vr jul 07, 2006 12:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Mairi
Berichten: 18
Lid geworden op: do feb 02, 2006 5:10 pm

Bericht door Mairi » vr jul 07, 2006 12:06 pm

Nickname: Reflex
Naam: Marlon
Geboortedatum: 26-09-1989
Lid van Sado sinds: Pff. M'n eerste persos vanaf het begin, mijn tweede vanaf eind topic 2 geloof ik.
Personages: Isa & Aisha
Favoriete Personage van jezelf: Hoewel Isa levend en dood toch erg leuk was om te doen [[Hea Deb (A)]], is dat toch Aisha. Ze is zo leuk om te spelen, anders dan m'n meeste rollen. Een rol om in uit te leven. En daarbij vind ik haar karakter ook grappig, zeker in situaties met Will. xP
Favoriete Personage uit de RPG: Gaia (Viool) en Will (Snullie) toch wel. Gaia is het lieftallig zusje en Will... Tja, die scenes met hem zijn leuk om te doen. Ruzie maken ^.^
Favoriete scene/gebeurtenis uit de RPG: De hele kaasfabriek denk ik wel. Dat was te cool. Er gebeurde veel enzo en tja. Het was alles tegelijk, drama/humor/spanning etc.
Waarom vind je Sado zo leuk? Je kunt er al je frustraties in kwijt[/paarse ava]

Nathan
Berichten: 26
Lid geworden op: zo jan 29, 2006 10:54 am

Bericht door Nathan » vr jul 07, 2006 12:38 pm

Nickname: Charlie Wemel
Naam: Niels
Geboortedatum: 26 april
Lid van Sado sinds: 18 december 2005
Personages: Dizn, Elmaz
Favoriete Personage van jezelf: Dizn
Favoriete Personage uit de RPG: Sarah (Wordt heel goed gespeeld door Rayna), Grace + Lana (Worden heel goed gespeeld door Deb), Will (Sander vertolkt deze man heel goed ;)) en Roxan (Omdat Do ook heel goed kan RPG'en)
Favoriete scene/gebeurtenis uit de RPG: Hmm.. De Cheesemakerfabriek was hip (H)
Waarom vind je Sado zo leuk? Sado is gewoon de hipste RPG met de hipste mensen, daarom is hij zo hip (H) En het verhaal is gewoon heel boeiend en ingewikkeld, en dat vind je echt niet vaak!

Selene
Berichten: 23
Lid geworden op: di feb 28, 2006 5:58 pm

Bericht door Selene » vr jul 07, 2006 12:44 pm

O_o Rotlijstje

Nickname: SiriusZwarts
Naam: Moniek
Geboortedatum: 14-07-1990
Lid van Sado sinds: *zoekt op* 19 januari 2006
Personages: Linda
Favoriete Personage van jezelf: Das een moeilijke vraag ;).. Linda. Vraag me niet waarom ik haar koos, ik was nog maar net begonnen met rpg-en en ik verzon maar gewoon wat ^^
Favoriete Personage uit de RPG: Die heb ik niet, alle personages worden leuk neergezet, iedereen is anders en heeft wel iets wat hem of haar leuk maakt.
Favoriete scene/gebeurtenis uit de RPG: Heb ik ook niet, alles wat je in Sado meemaakt is weer anders en heeft wel wat.
Waarom vind je Sado zo leuk? Wie zegt dat ik Sado leuk vind? (A) Nou, Sado heeft een apart verhaal, anders dan alle andere RPG's. Je verveelt je eigenlijk nooit, omdat er steeds wel weer iets anders, totaal onverwachts gebeurt. Ook zijn de personages anders dan bij een 'doorsnee' RPG, omdat elk personage weer zo'n eigen, apart verhaal heeft. Die dingen maken Sado dus zo leuk.

Helena
Berichten: 52
Lid geworden op: di jan 24, 2006 3:46 pm

Re: De RPGers

Bericht door Helena » vr jul 07, 2006 11:02 pm

Nickname: Die háát ik :') Debra
Naam: Die haat ik óók... Debra
Geboortedatum: 29 juli 1988
Lid van Sado sinds: Het prille begin... 26 december 2004
Personages: Lana Burns, Grace F., QDH (Auriane) en Christine Wood.
Favoriete Personage van jezelf: Ik twijfel... Lana of Grace. Het zijn in mijn ogen de twee grootste tegenpolen die er zijn in de RPG (qua karakter dan). Ik denk dat ik toch opteer voor Lana. Het was een moeilijke periode voor mij toen ik haar een maand niet gespeeld heb en mezelf tevreden moest stellen met Grace. Al speel ik haar ook erg graag, ze is toch niet alles. Ik ben ondertussen Lana zo gewoon van te spelen dat ik er een speciaal iets voor schijn ontwikkeld te hebben. Grace zie ik als een uitdaging, aangezien ik nooit eerder zo'n smerig type als zij heb gespeeld. Het bevalt me wel ^^
Favoriete Personage uit de RPG: Hmmm, iedereen speelt echt geweldig. Ik vind het dan ook moeilijk een keuze te maken. Milosh, Olivier, Sarah en Roxan om te beginnen al. Ik denk ook dat dat komt omdat ik met mijn personage het meest met hun in contact kom. Will en Mike zijn ook geweldig. En Aïsha is heel apart :') Maar, iedereen speelt geweldig! Werkelijk, want iedere keer als ik zie dat er gepost geweest is, spring ik hyper op en neer als een springbal en lees ik met volle aandacht.
Favoriete scene/gebeurtenis uit de RPG: Goh... Dat zijn er te veel... Al was de herrijzenis en wat volgde wel leuk (ik mocht terug meedoen, yay! xD). De "Grace-is-je-moeder-OMGWTF"-scène was ook erg leuk! ^^ Alle climax- en top- en dramascènes in ieder geval. Er zijn er nog velen... Ik kan geen keuze maken. Elke scène is anders, en elke scène heeft z'n eigen leuke kantjes.
Waarom vind je Sado zo leuk? Omdat het een RPG is waarbij je (veel) moet nadenken. Het is niet zomaar iets als 'Ik post en ja, we zien wel...' Nee, hier zit echt iets achter. Sado heeft inhoud. Sado is uniek en onderscheidt zich van de rest in de positieve zin. Sado is tenminste realistisch! Maar dan wel alleen op het gebied van relaties xD. Iedereen heeft z'n eigen verhaallijn, en toch hebben die verband met elkaar. Goh, kan ik nog meer positiefs verzinnen?

Mitch
Berichten: 7
Lid geworden op: ma feb 27, 2006 11:11 pm

Bericht door Mitch » zo jul 09, 2006 8:53 am

Nickname: Nickyjestob
Naam: Monique/Nicky
Geboortedatum: *zucht*
Lid van Sado sinds: 19 januari 2006
Personage: Mitch
Favoriete Personage van jezelf: Mitch is iemand die het niet uit maakt of iemand volbloed, halfbloed of van muggle ouders is, zijn verloofde was zelf een muggle, dat is leuk om mee te spelen, iets wat ze in Sado dus niet verwachten, van een volbloed. Vooral niet als je naar zijn familie kijkt :lol:
Favoriete Personage uit de RPG:
Favoriete scene/gebeurtenis uit de RPG:
Waarom vind je Sado zo leuk?

Haat dit soort lijstjes, maak hem straks wel af :P
Zal de waarheid ooit verteld worden?

Naima
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 12:32 pm

Bericht door Naima » ma jul 10, 2006 6:37 pm

Nickname: Rose
Naam: Eline
Geboortedatum: 19-09-1987
Lid van Sado sinds: 03-06-06
Personages: Naima Wealow
Favoriete Personage van jezelf: Naima kicks ass, ze is niet bang voor 'puurbloeden' en ze is gewoon hip.
Favoriete Personage uit de RPG: Ryan is toch wel erg hip, en soms zelfs grappig (op een hele stoere manier natuurlijk :P).
Favoriete scene/gebeurtenis uit de RPG: Ik vind de hele RPG erg goed, dus 1 speciaal iets is er niet denk ik.
Waarom vind je Sado zo leuk Omdat Sado uniek is.....

Ryan
Berichten: 7
Lid geworden op: ma feb 27, 2006 7:12 pm

Bericht door Ryan » wo jul 12, 2006 8:22 pm

Nickname: Missy
Naam: Diana
Geboortedatum: 21 Juli 1978
Lid van Sado sinds: Ryan's old skool, 26 December 2004
Personages: Ryan, Marc en zo af en toe Billy
Favoriete Personage van jezelf: Ryan natuurlijk, ik heb hem helemaal eigen gemaakt.. ik zie hem zelfs in mijn gedachten als ik post.
Favoriete Personage uit de RPG (und why?): Olivier, omdat hij en Ryan toch wel een speciale band hebben... ondanks ze nu zoveel wrok hebben jegens elkander zijn ze vroeger altijd vrienden geweest. Ze kennen elkaar heel goed en daarom kunnen ze nu ook zo goed ruzie maken om Sarah, en eigenlijk zoekt Ryan zoveel ruzie met Olivier omdat hij niet zo goed weet hoe hij het weer goed krijgt zodat alles weer bij het oude komt.
Favoriete scene/gebeurtenis uit de RPG: Dat Sarah eindelijk voor Ryan kiest, vind ik zo leuk... mede ook omdat Ryan dan weer extra reden heeft om weer ruzie te zoeken met Olivier (ik zeg het je nogmaals, Ryan is een hufter numero uno)
Waarom vind je Sado zo leuk?
Nou, ik ben er vanaf het begin bij en er hangt gewoon een bepaalde sfeer en het heeft ook zoveel historie... en het blijft gewoon boeien, desondanks dat het wel eens stil valt. Maar misschien is dat af en toe niet eens zo heel slecht!
Ryan Morter - Fullblood

Klik!

Polly
Berichten: 10
Lid geworden op: vr jul 21, 2006 11:22 am

Bericht door Polly » zo jul 23, 2006 7:21 pm

Nickname: Rayna
Naam: Pauline
Geboortedatum: 19-08-1988
Lid van Sado sinds: Het allereerste begin ja! 26 December 2004
Personages: Sarah Burns-McLain en onze aller Nico
Favoriete Personage van jezelf: Sarah, omdat ze als mijn kindje is. ^^
Favoriete Personage uit de RPG (und why?): Olivier en Ryan. En ik ga niet kiezen. Het zijn allebei schatten. Allebei koppig. Allebei charmeurs als het moet. Beiden verschrikkelijk trots. Allebei verliefd op Sarah. En stiekem lijken ze ontzettend veel op elkaar, maar dat willen ze niet toegeven. ;)
Favoriete scene/gebeurtenis uit de RPG: Dat zijn toch wel de lange-post-scene's. En de Bold-and-the-beautiful-gtst-drama-scene's. Soms kom je gewoon niet meer bij van het lachen. 8)
Waarom vind je Sado zo leuk? Omdat iedereen van Sado één grote gezellige familie maakt. ^^
En daarom wil ik graag de liefde verklaren aan iedereen die in Sado speelt! :P

Plaats reactie